Lördag 24 Oktober

Hej hej hej..

Jaha, ytterligare några dagar har gått på den här veckan och idag är det lördag.

Torsdagen var en riktig flänga-runt-dag.
På förmiddagen åkte jag o Johan ut till Gonäs en vända för att lassa av sommardäcken och sånt, åkte sen hem till mormor för att fika lite och där blev jag kvar till ca halv fem.
Johan hade åkt till jobbet så jag åkte hem till mamma o pappa för att bli bjuden på middag, inte helt fel. Därifrån tog jag o Johanna sen en tur med bilen för att lyssna igenom en gammal skiva som vi hittade.. Haha, vi åkte runt överallt för att dra ut på tiden. Landade slutligen hemma hos henne för lite tv-kväll..

I Fredags morse runt åtta tiden fick jag besök av en liten Novis.. Vi började med att titta lite på Bollibompa medan vi väntade på att Johanna skulle höra av sig. Hon ringde och vi gick till Engel för att äta frukost..
Johanna begav sig iväg lite senare och vi fick istället besök av Sara. tog en promenad på stan och köpte en docka, det enda som fattades i leklådan nu när tjejjorna har blivit större och inte vill leka med plastmuggar längre :)
Åt en god lunch och försökte sen få lillsnorpan att sova middag men det ville hon absolut inte.
Vi lekte istället några timmar tills det var dax för henne att åka hem.
Resten av eftermiddagen och kvällen blev lugn och skön och TYST, haha.

Idag ska jag och Tommy åka och handla lite och baka tårta för ikväll har han bjudit alla på kalas.
Blir nog trevligt, men kanon lungt.
Imorgon bitti sätter vi oss på bussen för att åka på kryssning.

Håller även tummarna för lillasyster och Sanne som gör Högskoleprovet idag. Det där fixar ni!!

Ha en fortsatt trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0