Måndag 19 oktober

Vilken härlig Måndag.

Efter en välbehövlig sovmorgon efter helgens sömnbrist väckte Johan mig runt nio och hade dukat upp världens frukost. Det var ägg, smörgåsar, frukt, the och massa godsaker.
Jag Älskar Dig!
Ditt hjärta, mitt hjärta, vår kärlek!




Vi fortsatte vår mysmorgon med att se på Pearl Harbor och bara slappa i soffan tills det tyvärr var dax för Johan att gå till jobbet klockan ett.

När han hade gått tog jag mig i kragen och började Tentaplugga lite.
Tycker dock att det är svårt att veta vad jag ska läsa på så jag struntade i det och började städa istället.

Nu är det kväller och jag har inte varit utanför dörren på hela dagen.
Dunderskönt och välbehövligt.

Imorgon ska jag tillbaka till Örebro igen.
Och om en vecka åker vi på Kryssning!

God Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0