Onsdag 27 januari

Heej..

Jag klarade Tentan..
fy fan vad skönt det känns!!
Nu är hela de två första terminerna klara utan en enda omtenta, vilket gör att jag känner mig ganska stolt.
Lider så mycket med dom som har hängt löst och nu måste avbryta sin utbildning p.g.a att de klarat för få poäng..
Bara att hoppas att de kommer igen snart och tar nya tag !!

Har träffat gruppen lite idag.. BorlängeTobbe, Bella och bästaste Emelie har jag hamnat med. Vilket gäng.
Vi kommer nog ha skitkul tror jag.

Över till fler roligheter:

Vår nya Tv har kommit..
En 46" LED tv.. Johan är helt i extas och jag måste erkänna att jag är jävligt imponerad av bilden jag också.
Det kommer bli trevligt att kolla på film på den tror jag :)



Förövrigt har jag slängt iväg ytterligare några arbetsansökningar.
Har visserligen jobbet på macken, vilket känns kanonkul.
Men skulle vara trevligt att få in en fot i mitt framtida yrke också, så jag ger det en chans iallafall.

Imorgon skall jag ner o snacka med Ulrika på gymmet.. jag ska öppna mitt medlemskap igen nu när jag fått ordning på tillvaron, fått in lite rutiner och har det ganska bra.
Ska bli skönt att komma igång igen..

Nu ska jag ner till Johanna och dricka lite kaffe på sportkällaren.
kom ni med vettja..

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Hanna

va skönt! grattis :-)

2010-02-01 @ 20:34:24
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0