Måndag 22 Mars

Godmorgon Godmorgon..
06.45 är klockan och jag är pigg som en lärka. Tror att det beror på ljuset som följde med den nya snön..Härligt!
Vill dock fortsätta använda min skinnjacka så värmen får gärna komma tillbaka igen..

Idag är det förresten Ett år sedan vi hade vår första hela dag i Thailand.. ETT ÅR!!!!Längtar tillbaka såklart, speciellt när jag går tillbaka för att läsa inläggen jag gjorde under denna tid.. Underbart!

Nu ska jag åka till Örebro där vi ska bli opponerade på vår artikel.. Skall även försöka förbereda och planera nästa moment idag för att slippa åka ner något mer innan torsdag, så det lär nog bli det sena tåget hem. Suck!
Men nu är det bara 8 hela skolveckor kvar till ledigheten.. det går så sjukt fort, så jag får stå ut med tågåkandet!

Ha en trevlig dag.. nu måste jag springa till tåget.

Puss och Kräm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0