18 mars 2010

Helloj...

Torsdag morgon och färdig med artikeln och allt.. Ledig ända tills på måndag.
Jobbade på sportkällarn igår och träffade äntligen på Ades som varit försvunnen i flera år, så vi hade mycket att prata om.. Mycket kul!! Och det får jag betalt för.. Haha!

 Nu har vi även skickat in våra pass till Allisson och Ola för att bekräfta bokningen av lägenheten.. Förskottsbetalningen skall vara inne på torsdag och sen ska vi skicka flightnr och liknande..
Och så måste vi såklart skicka in Tommys pass, för Tommy blev den fjärde personen som följer med. Grymt!



Var ner till macken igår och pratade med min chef Anders om just New york, han var helt hysterisk. Han älskar det där stället mer än allt och visade mig ställen på kartan som vi måste besöka och se..

Vad sägs om...

Frukost i..
Battery park
eller
Central park

Ett besök vid..
 central station
Empire state building
Frihetsgudinnan
CbGb club

Shopping på..
Strawbeery
Woodberry
Century 21
Forever 21
Supreme
Toys"R"us
Urban outfitters

Eller ett kvällsbesök på
coyote ugly baren
The bitter end
China club

Och såklart....

TIME SQUARE
Broadway
Manhattan

Eller något av alla de andra miljoner saker som man kan se och göra i NY...

Anders är så rolig! Och det kommer bli så sjukt roligt!

Nu ska jag förbereda mig för ett träningspass och sen blir det nog ett avsnitt av BoB nu när det är dålig väder :)

Hoppas att ni får en bra dag..
Puss o Kräm!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Finns det plats för 2 pers till??? :))) Jag säljer min själ... :)

2010-03-18 @ 13:39:58
Postat av: robin hood

vilken härlig blogg du har! Hur är det med dig? :)

2010-03-18 @ 13:48:31
URL: http://matildasoet.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej=)! Allt bra idag?

2010-03-18 @ 13:55:44
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0