Måndag 31 Maj

Hej på er.
Nu har det firats födelsedagar igen för fulla muggar.
I fredags kom släkten hit och firade mig.. mycket trevligt. Fick många fina presenter..
En cykel, en biljett till diggilo turnen :), en mobil av mina kära sambo, massa massa pengar (till New York), och städsaker och en smörgåsbricka med victoria och daniel på.. :)
Det blev en trevlig eftermiddag på våran baksida, det är så härligt att kunna sitta ute trots att vi var så många.
Jag vill aldrig mer inte ha en trädgård!
På lördagen jobbade jag några timmar och sen var det kalas igen. Lasse som fyllde 70 och sen kalas i saxdalen för Jonas som blev 23.. Det blev en mycket trevlig kväll med många skratt, grillat och en del öl.
Har självklart besökt marknaden ett antal gånger i helgen, varit på mors-dag fika och även umgåtts en hel del med min käre pojkvän.
Idag började jag dagen med att åka ut till Gonäs och leka med VÄRLDENS BÄSTA och GLADASTE Julia!
Nettan, Carro och Lilla Alice var där också såklart!
Alltid trevligt även om det bara blev en kortis idag.
Har även hjälp syster yster att städa det sista i lägenheten så nu är nycklarna inlämnade och tiden i Åhléns huset är förbi för hennes del.
Nu ska jag ladda upp inför skolavslutningen i helgen.. Jag längtar..
Bara fyra dagar kvar!!!
Nu ska jag ut i solen en stund med min bok och min kaffekopp..
kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0