9 November

Nu snöar det.. Äntligen. Vilken skillnad det blir på luften och kylan.
.
Nu har jag gjort min Tenta.. om det inte bli omtenta är det sista salstentan under min utbildning.. :)))
Jag satt från 14.15-19.13 men hann ändå inte skriva allt som jag borde ha gjort.. så vi får se hur det går!
Har fått tillbaka alla andra uppgifter som jag har gjort till denna termin och de var godkända iallafall, så en omtenta gör inte så mycket :)
.
Helgen har varit jättebra också..
.
I lördags var jag med Johan ut och åkte Cross hela förmiddagen.. Jätteskönt att koma ut i det fina vädret och få färg på kinderna av kylan. Vi åkte hem och åt lite korv med bröd och myste en stund innan det började rulla in kompisar som skulle festa med Johan och Jobbarkompisar som skulle göra sig iordning med mig.. Haloween på Solo JU :)
.
Så här fina blev vi:
.
.
Och på jobbet var det fullt ös hela kvällen.. ca 800 pers inne så det blev en hel del drinkskak...Hur kul som helst!
.
Söndagen var det mys hos mamma och pappa.. Gick igenom lite kartonger med leksaker och sånt och tog hem en del som är mitt.. finns dock mycket kvar! Får gå igenom mera sen..
.
Ny kurs har börjat i skolan också..sista innan praktiken.. känns hur kul som helst! Men det tycker nog inte ni är så kul..
.
Avslutar med lite bilder från veckan som varit istället....
.
Killarna i mitt liv. Johan och Melvin.
.
Älskade Nova som provar Johans glasögon
.
Min fina Kärlek
.
Johan med Mustachen
Johans Discoglass
.
Nu är Nettan och Julia påväg hit.. de ska tvinga ut mig i lekparken i den här snöstormen :)) Vilka galningar..
sen blir det nog lite kaffe och sen en massa läsning och kanske några avsnitt av Pacific.
.
Ha en fortsatt trevlig novemberkväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0