Måndag 6 september

Måndag, och hösten börjar verkligen smyga sig på.
.
Jag är så fruktansvärt uttråkad. Det kryper i hela kroppen.
Skolarbetet är klart och även om det finns andra arbeten att sätta igång med så känns dom inte som någon allvarligare utmaning just nu.
Även om jag älskar livet som student så känns det absolut som att jag vill ut i arbetslivet igen.
Men nu har halva tiden gått av min utbildning. Så snart så... Jag längtar!
.
Sitter återigen och kollar på resor.
Vi ska boka in något till nästa år, men kan inte bestämma oss för om vi vill åka med mamma o pappa till Thailand i vinter eller om vi ska åka till Florida. Känns dock som om en paus mitt i vintern inte skulle vara helt fel.
.
Hur som helst. Jag ska väl ta och röja lite här hemma nu, det behövs definitivt, även om det är också är tråkigt :)
En lång skön promenad skulle inte heller sitta fel.
Ha en fortsatt bra dag.

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Ni SKA åka med oss till Thailand!Florida tar vi året därpå!!Snälla söta älskade storasyster följ med oss!!

2010-09-06 @ 16:07:08
URL: http://sarakjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0