Torsdag 16 september

HELLOOO.

Äntligen sprudlar jag av energi, positivitet och glädje. som jag har längtat!

Kan finnas vissa speciella anledningar till detta.. Till Exempel:


Face-smile.svgHar en helt superbra termin i skolan.
Håller på med psykologi nu och tycker att det är fruktansvärt intressant. Det gör ju självklart livet enklare :)
Dessutom kan jag göra väldigt mycket hemifrån och slipper åka till Örebro.

Face-smile.svgHar bestämt med min kära familj att det blir en resa i vår, antagligen till Florida.
Känns riktigt bra att ha något att se fram emot hela vintern.. så nu får vintern gärna komma.

Face-smile.svgHar kommit in i riktigt mysmoode nu också såhär till hösten.
Det är ju så mysigt att tända i fönstren på kvällen och tända ljus.. då mår man bra!
Dessutom har både Idol och One tree hill börjat igen så det finns massor av saker att se på tv.. Lovley!

Face-smile.svgJag har inget tråkigt, schemalagt, enformigt, arbete att gå till på varken dagar, kvällar eller helger.
Däremot har jag ett riktigt roligt jobb i baren där jag kan styra lite själv efter behov. 

Face-smile.svgFörövrigt fick jag ett glädjande besked idag, så håll tummarna för mig kl 9 på Onsdag nästa vecka är ni gulliga!

Face-smile.svg Jag har en pojkvän som jag tycker väldigt mycket om och som verkligen är världens bästa...



Nu ska jag laga lite kvällsmat och förbereda mig för morgondagens seminarium.
Puss o kräm på U all.




Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja vi hade trevligt..=) De var riktigt bra... Men mycke vill ha mer, vill åka på en RIKTIG tävlig i staterna i ställe=)

2010-09-16 @ 20:49:05
URL: http://redshavemorefun.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja vore riktigt häftigt...!! Nån gång får man hoppas..=) Jo då det går väl bra med husköp, har inte riktigt fått klart med alla papper och de får inte plocka ur huset förrän de är klara, många ska tydligen dela på arvet eftersom det är dödsbo. Men första helgen i nov antagligen!

2010-09-16 @ 22:04:50
URL: http://redshavemorefun.blogg.se/
Postat av: Therese

Åhh! Det låter spännande! Jag håller tummarna!! :D

2010-09-16 @ 22:18:01
URL: http://haksberg.blogg.se/
Postat av: Sara

Guuuud, vad glad man blev av att läsa det här inlägget ! Fan vad härligt !! Håller tummarna på onsdag vad det nu än handlar om!! Din glädje smittade verkligen av sig !=)

Ha det bra !

2010-09-16 @ 22:53:01
URL: http://saraschenning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0