21 septmeber


Ja inte är det någon vacker höstdag idag. Men frisk luft är det åtminstonde.
Var på handledning i Örebro igår och fick tillbaka terminens första inlämningsupg.
Och jag hade klarat den, så jäkla skönt :)
Nu kan jag koncentrera mig på nästa i lugn och ro.
-
Hittills har terminen varit kanonlugn. Det är mycket att läsa, men eftersom jag inte behöver åka till örebro för att göra det så underlättar det väldigt mycket.
På Fredag ska jag dit nästa gång. Då ska vi till Socialkontoret och intervjua en socionom på missbruksenheten. Spännande!
-
-
Imorgon händer det en annan spännande sak.
Klockan 9 får ni hålla alla tummar och tår för mig.
Berättar kanske mer sen när jag vet hur det gått..
-
Förövrigt har ju riksdagsvalet varit nu också.
I år röstade jag lite annorlunda mot tidigare, men fortfarande åt det röda hållet givetvis.
Det gick ju inte riktigt så bra för dom och jag tror att många är chockade över hur resultatet blev.
Själv så tror jag att det kommer bli några spännande och mycket intressanta år framöver.
Får se om Sverige förvandlas till det bättre eller sämre.
Det återstår att se, men är inget jag tänker haka upp mig på eller fundera mer över.
Det blir som det blir!
-
Det var nog allt för idag.
Nu ska jag dricka lite kaffe och mysa ner mig i soffan med Psykologiboken.
Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0