24 september

Heejj..

Det här är den bästa dagen ever!

I Onsdags morse var jag på Intervju inför en eventuell framtida praktikplats.
Jag brukar inte vara självkritisk men den här gången var jag så fruktansvärt missnöjd med min insats...
(Höll ni inte tummarna ? :) )

MEN, Idag ringde dom och erbjöd mig platsen!!!
http://4.bp.blogspot.com/_XNNK7jyxVEg/S4yh1pzvziI/AAAAAAAACzQ/KNfLjXT1u6A/s400/2516-lycka.jpg
Hela nästa termin ska jag alltså vara på barn och ungdomsenheten på socialtjänsten i Smedjebacken, vilket var mitt förstahands val.. Jag är såå nöjd!


För att öka på lyckan lite så blev det igår bestämt att vi ska åka till Florida med hela familjen i April.
Vi har bokat ett hus i Cape Corall och kommer vara där i 16 dagar.

Åh, det känns som den här helgen kommer bli den bästa!
Dessutom är det Ludvikasnurren imorgon så då blir det arbete i sporthallen från morgon till kväll. Med en massa massa massa underbar DANS!
Kom och kolla vettja..

http://ladanzers.se/loggor_bilder/Fast_pair.gif

Kram o Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0