7 februari 2011

Hej hej hemskt mycket hej.
Idag är jag ledig.. har lite skolarbete att göra bara. Försöker komma ifatt lite i hemmet också. Tvätt och damråttor har satts åt sidan på sistone, så nu har jag gått lös på det. Men nu när jag är färdig har jag inget speciellt att göra.. lite tråkigt. Väntar på att Johan ska komma från jobbet och på att johanna ska komma hit och klippa mig :) Hon ska säkert se ett avsnitt av Sons of Anarchy här också :) det är bra för då kan jag kolla på det igen också.. Såg förresten att det blir en säsong 4 som släpps till hösten. Det blir kanon det. hoppas bara att den är bättre än säsong 3, för den var inge vidare tycker jag. Men det är väl så det brukar bli..:)
Nej, om jag ska ta och tända lite lampor i fönsterna nu kanske, det börjar ju skymma lite.
Tack och hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0