♥ Min dag

Idag har det varit en lång dag.

kl. 6.00 vaknade då klockan ringde. Bytte kudde från tempurkudden till dunkudden och snoozade en kvart till. Gick upp och gjorde mig iordning, drack kaffe och käkade frukost medan jag kollade på Glee (!?).

kl. 7.00 hoppade jag in i bilen och rullade mot Smedjebacken. Dunkade eminem på vägen för att tagga till.

kl. 7.25 drog mitt passerkort och gick ner i personalrummet för att lämna matlådan. Satte mig och läste på lite om vad som tidigare framkommit i ärendet som vi skulle ha möte om kl. 8.

kl. 8.00 klienten kommer. Vi satt i 2 timmar och pratade och gick igenom situationen, möjligheter, risker o.s.v.  Vi avslutade mötet och tog sen lite fikarast.

kl. 11.00 jag satte mig för att föra in journalanteckningar från förmiddagens möte samt från ett möte som vi hade igår. Plötsligt var det lunch och sen dags för samtal igen.

kl. 13.00 Klienten kom och var på strålande humör. Mycket trevligt. Samtalade i en timme och satte mig sen direkt för att föra in anteckningarna i journalen.

kl. 15.00 hoppade jag återigen in i Folke och började rulla hemåt. Nu lyssnade jag på tråkig radio för att varva ner lite.

kl. 16.00 Johan försöker desperat få min uppmärksamhet genom att föyga med sin radiostyrda hellikopter runt, runt, runt i lägenheten. Han blir frustrerad när jag inte bryr mig :)

Nu är klockan 17.00 och jag ska snart bege mig ner på Solo/Underbar för att rodda barerna inför helgen.
Sen tror jag att det blir en lugn myskväll med en bra film och lite gottis kanske.. för jag är LEDIG imorrn!

Det var min dag så här långt.. men mycket hinner fortfarande hända innan kvällen är slut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0