Måndag 7 mars

Hej.
- Fortfarande ingen blogglust.
Känslan av att det finns så mycket viktigare saker i livet att lägga tid och energi på är slående.
Dock kan jag göra en snabb uppdatering.
Johan har haft sin 25års fest. Jag tyckte att det var skitkul och en riktigt grym fest och vi har fått otroligt mycket positiv feedback så jag tror att det blev lyckat. Johan var helnöjd.
- 1 månad kvar till Floridaresan. Nya pass är fixade och hyrbil och grejer är bokat och klart. Längtar så otroligt mycket till den här resan. det ska bli Så skönt att få komma bort till riktig värme och massa upplevelser.
- Första seminarieupgiften är färdig och ska redovisas på Måndag. Skönt när den är över...
- Stormtrivs på praktiken. Kommer inte vilja börja skolan igen. Känner mig helt klar över vad jag vill satsa på för karriär i framtiden..
- Jag och Johan planerar att bli stödfamilj till sommaren/hösten. Vi ska bara bli utredda innan jag kan säga säkert att det blir så.
- Är allmänt nöjd och tillfreds med min situation. Livet känns meningsfullt och förbluffande lätt.
Livet är oförskämt orättvist mot många människor och jag önskar av hela mitt hjärta att framtiden har stora planer för de familjer som inte har det så bra som andra just nu.
Det är nog allt jag kan klämma fram med just nu. Återkommer givetvis igen när lusten faller på eller när det finns något meningsfullt att berätta.

Kommentarer
Postat av: Sara S

Great ! Som jag har längtat ;)

2011-03-08 @ 21:42:32
URL: http://saraschenning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0