Tisdag 22 Mars

Hello Gott folk!

Mars börjar gå mot sitt slut och våren börjar närma sig. Det känns verkligen i hela kroppen att solen är otroligt viktig just nu. Försöker insupa så mycket sol jag kan de dagar det är fint ute :)


Jag har passat på att klicka hem lite vår och sommar kläder också.

Från HM blev det dessa plagg.
    
       Linne (Blått)                   Jeans                      shorts                           Bikini                       jeansjacka


För övrigt då?

* Jag har avslutat mina utredningar på jobbet och ska nu starta upp några nya. Det ska bli spännande.

* Jag sökte ett semestervikariejobb för skojs skull i Torsdags förra veckan. På Fredagen ringde de upp och var mycket intresserade. De hade tagit in semestervikarier redan men ännu fattas det några. Vi får se om jag får komma på intervju. Det är tydligen inte särskilt vanligt att de anställer tjejer i min ålder, men han skulle snacka med ledningen :)
Jobbet som jag har sökt är på Sunndbo behandlingsenhet som är en sluten anstallt för unga kriminella och missbrukare mellan 15-21 år. Miljön på hemmet är mycket tuff och ibland är det en väldig oror bland de intagna vilket kan leda till upplopp. 
Jag är dock inte orolig för detta och skulle älska utmaningen, så vi får se vad som händer. Kändes kul att de ringde upp direkt iallafall :)

* Jag har fått tillbaka min älskade bil som varit på verkstaden i flera veckor. Nu mår han bra igen och är snart redo för att bli sommarpiffad.

Jag tror att det rär allt jag har att komma med just nu. Nu ska jag göra mig ordning och gå till Barn och ungdoms psykiatrin där jag ska vara under eftermiddagen. Det ska bli roligt!

Vi hörs och ses

Kommentarer
Postat av: Sara S

Låter superroligt ! Håller tummarna på att du får det då!!=)

2011-03-22 @ 22:12:58
URL: http://saraschenning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0