Black Friday rule..

Flogging Molly...  Men jag vill beskriva idag som White Friday rule!

Fredag, helg, och imorrn Footloose. Äntligen kan jag slappna av.
Jag och johan har öppnat kvartersgård.Hah..
Johanna sitter nu i soffan o kikar på tv, Jansson har precis dukat bort sin tallrik (duktig kille) efter att ha smällt i sig tacos och jocke ringde för en stund sen och bad oss kasta ned nyckeln. Vilken hönsmamma man har blivit, men jag gillar det!

En ovanligt lugn kväll för övrigt, det händer inget speciellt. tror på en filmis och att helt sonika somna i soffan..

Idag har vi beställt våra biljetter till Supercrossen som är i september. Höll inte på att få några, men det gick vägen. Och det ska bli förbannat häftigt...

I´m so exited!








Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej karolina samt de som kollar karolinas kommentarer.
Jag tänkte bara be er alla om en tjänst och det skulle vara supersnällt om ni hjälpte mig :)

Det är så att jag är med och tävlar med en av mina bilder i Åres fototävling,
och gillar ni bilden får ni jättegärna hjälpa till och rösta :)

Adressen är http://photoadventure.se/gallery?order=v
"renfjället" heter bilden.

Skulle verkligen betyda jättemycket om ni bara gör ett litet klick på "rösta" knappen.

Tusen tack i förhand till alla ni som känner er villiga att hjälpa till :)

2008-04-11 @ 23:06:54
Postat av: Rebecca

Tacos funkar alltid

2008-04-11 @ 23:07:57
URL: http://rebcca.blogg.se
Postat av: Patricia

Hoppas du haft en riktigt bra fredag!
Godnatt, sovgott! :]

2008-04-11 @ 23:08:23
URL: http://PROMENADE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0