"Hej mitt vinterland"..

..mitt i sommaren, eller nåja, våren iallafall, så blir det kritvitt och massa snö.. håhåjaja.

Men vad gör det när man tänker på resan till Thailand, nu endast 382 dagar kvar. Fan va långsamt det här året kommer att gå. Men 27 april 2009, då kommer vi att landa i Bankok, åka vidare till Korat, för att sen avsluta i Koh Samui. Det låter inte bara härligt, det kommer att bli det. 


06.10
Jag har redan varit vaken i lite mer än en timme. Sick!
Och det sjukaste är att jag redan står vid datorn.. haha.. men det råkar vara så att jag har intget spec för mig på jobbet just nu, förutom att jobba, vilket är tråkigt. Så då blev det så.

Vad dagen har att erbjuda återstår att se. Ska försöka hinna träna med johanna, följa med Johan till crossen, och pyssla lite med mina skokartonger. (måste fixa lite tapetstuvar).

Hoppas på en fin till dag till eder alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0