Yoo-hoo.

Loose, footloose , Kick off your Sunday shoes....

Jag har nynnat på låten sedan jag hörde den i Lördags på Intiman i stockholm. För där var vi, hela dansgänget, och kollade in musikalen Footloose.
Barnen var överförtjusta över Måns Zelmerlöws medverkan, och ja, jag var inte sen att haka på. En MZ klädd i svart läder, med ärrat ansikte, tatueringar och på en stor svart MC, det var lätt att glömma "Idol-Måns".
Anna Sahlin och Peter Johansson gjorde en storartat show och med hjälp av alla otroligt duktiga dansare och sångare, fick det hela Full Pott när vi röstade på vägen hem..

image8


Nästa vecka ska johan tävla, första tävlingen för säsongen och första tävlingen med nya cykeln, det är nog lite nervöst.
Vi ringde idag och bokade vandrarhem, så att vi slipper åka kl 03.00 härifrån på natten. Skönt!


Nu ska jag upp till danslokalen och träna aerobic basic med syrran. Vi skulle ha varit där för 48 minuter sen, men eftersom att vi gör det på egen hand nu, så tog vi lite sovmorgon.. hihi!

Byyee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0