Fiddy

Måndag.
Den här veckan har jag och Johan semester tillsammans. Trevligt.
Tyvärr är det lite tråkigt väder idag, men det gör inget.

Fredagskvällen började väldigt lungt, gick ock plockade lite hemma, per o Johan kokade på film o åt chips, och det var rätt kasst väer ute.
Anna och Johanna ringde och ville komma upp en stund. Jag bestämde mig för att följa med dom ut. Vi gick upp till Dadda för att partaja lite. Roligt att träffa alla galningar =) Jonas, Davis, Kornek, Söder, Pertey , Micke, Johan och massa andra var där. Vi tjålade skit en bra stund, och tiden bara flög iväg. När klockan blev tolv och det var dax för krogen var jag dock så trötter, så jag gick hem o sussade, skulle ju upp tidigt på lördagmorgon.

Lördagen.
Åkte till Gävle, för johan skulle tävla. Han har inge tur med vädret när det är Gävle tävlingar, likaså den här dagen =)
Första åket gick lite sisådär, han kände sig inge pigg i kroppen, men sen blev det bara bättre och bättre och mot slutet av dagen gav han verkligen allt. Han är så duktig min man. =)
Måste även skryta med att vi drog ihop ett tjejrace med flickvänner. Riktigt kul var det och jag kom tvåa, haha.


Kvällen avslutades med lite öl, grillning och framåt natten även et fylle-gräsrace. haha.
Finalerna blev inställda på Söndagen PGA regn.

Så nu är det en ny vecka, imorrn blir det Kolmården. guu så roligt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0