Fredag 22 Augusti

Idag är det fredag. Det gick väldigt fort att jobba idag, tiden bara flög förbi, kanske för att det fanns mycket att göra för en gångs skull. skönt.

Kvällen är här, och vad ska vi göra då?
Det blir nog ganska lungt. Vi har köpt lite gott kött som vi ska göra iordning en potatisgratäng till, lite sallad och kanske ett glas vin eller två.
Pär kommer hit och äter med oss också. Det blir trevligt.
Fick en ny film idag som jag är sugen att se på ikväll. Tror dock inte att grabbarna är sugna på den.

Jag har läst boken och den var förbaskat bra, så jag har höga förväntningar på filmen. Jag återkommer med betyg.


Os-final i längdhopp idag. Caolina Kluft. Men vad är det med svenskarna i år?
Vilken besvikelse. hon hoppade nästan en halvmeter kortare än hon som ledde. Helt otroligt.
Men man ska inte klandra henne. Alla har vi våra toppar och bottnar.. Och idrott kan vara riktigt botten ibland. Hon kommer igen till nästa tävling. I know that. Nu får vi hålla tummarna för Green som kör Höjdhoppsfinal imorgon. Hejja Sverige.

Nu ska jag börja med köttet.
Tack och hej.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja de hoppas jag med..hon är iaf feberfri idag, men hes som asjuttn istället..lycka till på husvisningen ;-)

2008-08-23 @ 08:29:24
URL: http://nogg.se/agerberg
Postat av: Hanna

okok ja de är ju lite jobb med hus också.. men man kan ju som sagt titta :-P

2008-08-23 @ 12:36:25
URL: http://nogg.se/agerberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0