Lördag 23 Augusti

Inne på min sjunde timma på jobbet nu.. bara 5,5 timme kvar, sen har jag gjort veckans drygaste pass.
 Lördag, och solen har vart framme idag.. skönt, för dom som fick vara ute i solen. haha. Ja ä inte bitter...

Nu har vi beställt vår nya soffa också. Underbart, den är såå fin och kommer passa så bra hemma hos oss.. Längtar tills den kommer, för då ska jag höstdekorera i samma veva. Tror att det får bli en sväng till Ikea nu inom snar framtid. Ikea jävulen har fått fatt i mig.

Soffan skulle vi ha haft ikväll, Johan och killarna ska tydligen ha fest hemma hos oss. Kan ju bli kul förutom att de brukar bli slagsmål om soffan. =).
Får hoppas att det inte blir alltför sent bara, om jag ska upp tidigt. Eller..ähh spela roll..sitta i en bil är ju inte så jobbigt.
Ska nog smaska på nån öl jag med tror jag..

Duktiga duktiga Emma Green kämpade på höjdhoppsfinalen idag, och gjorde en kanon final. Dock gick det inte hela vägen.. Men grattis till ett jättebra resultat.

Ha en trevlig lördagkväll och ha så roooligt.

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0