Torsdag 21 Augusti



Det har kommit till min kännedom att vissa inte ser min blogg som den ska se ut. Detta kan bero på att det används ett annat internet, att stilen jag har valt inte finns i det programmet eller liknande. Bara att gilla läget.

Torsdag idag, snart helg, underbart.
Har tyvärr min jobbhelg, 10-21.30 på lördag och 8.30-14 på söndag. Men.. Jag behöver bara jobba på lördag för på söndag ska jag o en jobbarkompis på "jobbrelaterad" kryssning. Weeho.
Vinprovning, whiskeyprovning, cigarprovning (viktiga prövningar för bensinmacksanställda) haha.
Vi har även bokat in spa-tid på måndag, och det ska bli underbart skönt.
Kommer hem på tisdagkväll igen.

Igår skrev jag till en kompis att jag vill skaffa hus, men att det nog måste vänta lite. Det händer för mycket i livet just nu. Men bara för det, så dök det upp ett hus igår som jag blev MAX sugen på.
Ett ganska litet hus på tre rum o kök i Gonäs.
Vore verkligen något för oss, eftersom att vi vill ut åt det hållet... men vi får se. Vi får komma på visning på Lördag iallafall, så får man funder lite på det sen.

Nä, nu har jag precis kommit hem från jobbet och tänkte slappa lite framför tvn. det är ju inget kalasväder idag, så då kan man göra sånt.

Ha de gött.

Kommentarer
Postat av: Hanna

hihi va spännande.. är de staffan o therese hus eller? de med lusthuset?

2008-08-21 @ 22:19:45
URL: http://nogg.se/agerberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0