Söndag 21 December

God Morgon!
Dan före dan, före dan före Doppare dan!
Och Fjärde advent.

Helgen har varit kanonlugn för en gångs skull. Ganska skönt faktiskt, men nu börjar det krypa lite i kroppen.

I fredags bjöd lillasyster på Tacos, och mys i hennes soffa. Vi kikade på "surviving Christmas" med Ben Afflec, och fick jätte mycket Julkänslor. Det var mysigt. Lite godis blev det också dagen till ära!

Lördag, döödens dag på jobbet. 10-21.30, dubbelleverans av alla varor.
Ryggen gjorde ont när jag kom hem.

Men hemma satt mina bästaste pojkar och väntade på mig. Så jag blev glad när jag kom innanför dörren.
Per, Micke o Johan såklart.
Jordgubbsvin och humorfilm.
Jag har alltså sett TVÅ filmer den här helgen.. Det händer inte ofta. :)

jobbar några timmar nu på förmddagen (söndag)
Sen blir det nog en sväng till Gonäs för Johans morfar kommer dit.
Eventuellt födelsedagsfika hos Farbror lite senare.
Och mamma o pappa ville komma upp o kika på vår fina gran.

Hoppas på en fartfylld Eftermiddag efter en lugn, men rätt så skön, helg.

See ya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0