Trevlig midsommar

Midsommar idag, och som vanligt mulet och trist ute. men jag kan skymta lite blå himmel där under. hopps hoppas.

jahapp..kl 18.24 ikväll slår vi igåmg grillarna, och sen blir de kalas =) jag och johanna har ordnat fest för våra kära vänner, och vi går in för det här med värdinnejobbet helhjärtat. igår var vi och shoppade grejjer..och vi planerade även lekarna.. och vi hade roligare än någonsin när vi gjorde det. Och det kommer förmodligen vara vi som tycker det är roligast ikväll. men det gör inget. HaHa!

Lunch hos mamma o pappa efter jobbet kl 14. ska bli trevligt. bara att knyta på sig haklappen och bli serverad. Love it!

Ha en trevlig kväll allihop.det ska jag ha.
Trevlig midsommar.

kram karro

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja jag vet, tycker verkligen att vi måste ta tag i de där o SES nån dag..fika eller vad som helst, skulle va så roligt!! Men jag är ju hemma nstan jämt, så ge ett förslag när du är ledig o kan ses!

Hoppas ni hade de riktigt trevligt igår med alla lekar o allt!

2008-06-21 @ 11:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0