idag är idag, och idag har varit en bra dag.

JaA, läggdax igen.
Man vaknar, man jobbar, man sover. Och jag gillar det. snart är veckan slut och då blir de lite slappa iallafall.
Johan åker till Motala på fredag för att tävla igen. Jag följer inte med denna gången, faast att jag gärna vill.
Men morfar fyller 70.. det gör man bara en gång. Måste Gratta honom lite. Sen eftersom jag har blivit "gammal" så blir det nog en lugn kväll. =) men det vet man ju inte iofs.

Va mycket strunt jag skriver.

Vill att Nettan Robban o Julia ska komma hem nu, så vi får pussas lite med den lille bebben..

Jaja..
Sov gott och dröm sött, men händerna på täcket...


/Karro♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0