Mycket helg nu..

Fredag 30/5

Jobb, jobb, jobb, men nu är det värsta över!

Sprang hem och bytte om till sommarklänning och upp på stan för att se kortegen av studentbal-deltagarna som åkte genom stan.. Sanne, en riktigt snygging som vanligt. Frittan, balens drottning. Underbart fina var ni. Och inte att förglömma. Tobban, men lille bebis.. Hög hatt och grejjer. Du VAR balen. =) hihi.

40 års fest på lördag, vad ska vi ha på oss??? Jag och Johan. Panik!
Upp till borlänge kl 17.30, fredagkväll, 34grader varmt. Herregud.
Men det visade sig bli en bra shoppingtur med många välfyllda påsar med sig hem. Jag och Älsklingen är ett riktigt bra shoppingteam!!
200 knyck hemåt, fort fort fort, byta om, springa ner till hamnen, hopp i båten. Njuta!!!

En trevlig kväll med Emma och Roberto på sjön, grilla, butta och skvallra lite.


Lördag 31/5

Sista dagen i Maj, helt galet.
Lite småsnurrig i huvudet står jag nu här på jobbet som så många andra gånger..
Det ser ut att bli kanonväder idag igen. Perfekt för Marias 40års fest ikväll, då jag ska använda min nya svarta kjol med sjömansknäppning. Fiint. (hittade ingen bild).

Nä, om man ska ta o rycka upp sig n.. oj nu kommer Göran och han är på strålande humör =)

Tjaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0