Fredag 21 November

Lillasyster tycker att det krävs en uppdatering.
Hon har så rätt.

Börjar med att säga att Johanna har fyllt 20 år.
Grattis


Det firade vi med buller och bång i Lördags.
En fruktansvärt rolig kväll, med massa stoj, musik och dans.
(Lägger upp två halvdåliga bilder nu men uppdaterar sen)


Fortsatte firandet i Söndags, bakfulla o jävliga, med resten av familjen.

På grund av Johannas födelsedag tog jag ledigt en helg, vilket har resulterat i att jag har fått jobba ifatt det nu.
Det är de jag har gjort den här veckan.
Jobbat, jobbat och jobbat. Idag är det fredag men inte fan är det slut för det.
Ska fortsätta jobba en sisådär en och en halv vecka till. Fiint.
Men jag är glaaad ändå.

Vi har firat Robban som fyllt gammalt.
Var där och åt tårta och fika igår.
En mysig kväll och en trevlig pratstund blev det med familjen Tapper/Bäcker, utan barn.
Jullan hade somnat, och det var inte igår vi kunde sitta still så länge o tjåla. Mycket trevligt.
(ta inte illa upp, jag älskar dig Julia) Haha.

Thailandsresan är betald och klar.
16 nätter + två resdagar blir det. Underbart.

Nu lär vi fixa ordning lite äta.
Johan har inga förslag på mat idag så jag antar att det blir jag som får kocka. Suck!

Ha en trevlig helg.

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack och tack:D

2008-11-22 @ 09:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0