Onsdag 12 november #2

Då var det dax igen...
Ett hus dyker upp, och jag och Johan blir jätte sugna.. Allt ser så bra ut.
Precis som jag har tänkt mig och för Johans del var det också perfa.
Men sen funderar vi över våra prioriteringar och huset försvinner bort bort.
Vi är nog inte redo för hus än, vi gillar friheten med lägenhet, eller iallafall Jag.
Nästa gång kanske!


Har varit på ljusparty i Snöån.
Det var mycket trevligt, med en del struntprat och som vanligt fanns det massa fina och goddoftande ljus att välja på.
Handlade lite småsaker till julen.


Den 3 December har jag en egen visning, då är ni välkomna.
Passa på att köpa Julklappar kanske?



Kommentarer
Postat av: Hanna

haha du är rolig du!! Sådär säger du ju varje gång. Men när de RÄTTA huset dyker upp så kommer ni köpa. De dyker säkert upp snart!! :-) oh vilken tid är de ljusparty..är lite sugen, jag o maya klan väl få komma? :-)

2008-11-14 @ 19:43:28
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Hanna

Gå in på denna länken o registrera dig så kan du samla poäng o få presentkort!



http://www.gratismode.se/?c=10221

2008-11-16 @ 21:39:27
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

okok. De är mitt i Mayas nattning, vill inte ta med en grinig tjej..hihi. Men om Niklas är hemma den dan så kan jag ju komma så får Niklas natta henne.

2008-11-17 @ 19:08:51
Postat av: Johanna

Nää, karro... här krävs väl ändå lite uppdatering??

2008-11-21 @ 14:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0