Onsdag 12 november

Vad roligt det är att ha Jessica i sitt liv.
Den tjejen hittar då på saker för att roa sina vänner hela tiden.
Ljusparty ikväll, passar mig perfekt eftersom mina ljus från förra party är slut nu.
Och i Januari har hon andra roligheter på gång.


Blir till att arbeta på gården idag när Johan kommer hem.
Panelen är på på väggen och det nya teglet är lagt. Så nu måste det gamla göras rent och förvaras inne i ladan.
Nytt grus ska på gångarna innan snön kommer och staketet ska bli färdigt.
Hujeda mig, vilket projekt det har blivit =) Men Det blir Kanonfint när det blir klart.
Ska ta med kameran idag och fota lite.

Jag ska även handla saker till festen idag med Johanna..  Jihoo vad roligt.

Ses kanske senare
Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Karro, nu blir jag lite orolig... har du blivit senil? 10.40 kommer du ihåg att vi ska handla, men 11.30 har du glömt bort det... hujedamig kvinna, du börjar bli gammal!!!!hahahahahahahahahahahaahhaha

2008-11-12 @ 12:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0