Torsdag 6 November

Åhh. Idag har jag lekt i flera timmar med lilla Nova.
Hon är så förbannat söt den lilla tjejen, min prinsessa. Helt underbart när hon blir lite ledsen, mamma Jane lyfter upp, Nova fortsätter gråta och får syn på tant Karro som hon sträcker ut armarna mot , Karro lyfter upp och Nova slutar gråta.
Håå.. Mitt hjärta =)
 9 Månader har hon redan blivit, och en riktig skönhet.

   (kommer bild på Nova sen)

För övrigt har jag jobbat till 17 idag och direkt efter det hade jag dansträning. Idag var det sjuukt kul. Vi har fått ihop hela "programmet" så nu fattas bara finjusteringarna vilket faktiskt är det roliga.
Det ska nog bli bra det där!

Fredag imorgon, sedan är det helg.. fy F*n vad skönt det ska bli..
Har tänkt att jag ska ta det lungt, men vi får väl se. Ska börja eftermiddagen imorgon med att klä ut Jocke och Rickard som ska föreställa tjejer. De har lånat kläder av mig och imorgon blir det sminkning och perukfix. Ska bli kul.

Nu ska jag se ett avsnitt av Trolltider, ni vet väl vad det är?
Världens bästa julkalender genom alla tider. Ja just det.


Puss o hej


Kommentarer
Postat av: Hanna

håller med om julkalendern, helt klart bäst nånsin!!

2008-11-07 @ 09:32:10
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0