Måndag 3 November

V.45, 7 veckor kvar till 2009.
Thailandsresan närmar sig med stora steg. Som jag längtar..

Måndag igen då och jag jobbar eftermiddag idag. ganska skönt med tanke på att jag har börjat tidigt jätte många dagar på rad nu. Skönt att få en lungn dag för sig själv hemma.
Har gjort veckans storstädning, pysslat lite med frågesporten till johannas 20 års fest (som förövrigt är snart, kommer bli görkul), har sett en helt okej tjejfilm och ätit potatisbullar. Älskar sådana här förmiddagar ibland.


Nu har snön börjat töa bort igen. Lite tråkigt, men så är det ju varenda år. Det brukar komma snö ungefär tre gånger innan det ligger kvar.

Hörrni mina vänner, vi måste ta och planera för Grövelsjön också. När, var, hur??

Måste fixa tillbaka min kamera också som ligger i bilen. Det får bli Johans uppdrag idag, så att jag kan knäppa lite bilder och lägga ut.

Så länge får ni njuta av lite mysiga bilder från årets sköna sommar.
Kram och hej.

         






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0