Lördag 11 oktober

VM brons till Rickard och Johanna i boogie woogie idag.
GRATTIS!

Lördag, och eftersom att det blev en rätt så rejäl spontanfylla igår kväll så började dagen lite segt.
Pallrade mig dock upp vid nio då Johan o grabbarna stack till Nyberget för banbygge..
Gjorde mig iordning och åkte till Harnäs, Jag och mamma hade planerat att städa ur deras vind idag och det gjorde vi.
Vi rotade igenom ett tiotal kartonger med leksaker, en tiotal med barnkläder och diverse andra saker som mina päron har samlat på sig.
Riktigt kul att se alla gamla bebiskläder och liknande, rensa ur och spara det som går att använda och det som betyder mycket.
Vi slängde hur som helst 18 säckar med skit . haha. Fint och ordning blev det.

Har tillbringat första delen av kvällen framför tvn för att se sändningen från VM i dans. Jäklar vad bra de var, rysningar fick jag. Och det blev ett brons i boogie till Rickard och Johanna. Frida och Marcus nådde tyvärr inte Final den här gången. Men dom tar det nästa gång.
Nu är det fotboll för grabbarna och jag o tjejjorna ska dricka vin o äta ölkorvstallrik som jag har gjort. smaskens.
Ha en trevlig kväll.

kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0