Onsdag 1 Oktober

Tröttare Karro har aldrig skådats.
Jag har mjukisbyxor på mig, det säger allt. Haha.
Kl.04.55 igårmorse ringde klockan. bara att gå upp o knata iväg till jobbet iklädd mössa o vantar för jävlar vad kallt det var.
Jobbade förmiddagspasset 5,30-14 för att sen invänta personalen och sätta igång med inventering.
Som Inventeringschef hade jag inte tid att åka hem mer än 10 minuter för att byta tröja.
Vi började räkna på lagret klockan tre och sen rullade det på. Vi sorterade, räknade, städade, kollade priser och räknade lite mer. Och äntligen när klockan slog 00.02 var vi färdiga.
Ett 18 timmar långt arvetspass blev det, härligt.
SLocknade direkt när jag kom hem men vaknade 8,30 imorse när de ringde från bibblan o sa att mina böcker hade kommit. Bara att springa dit o hämta dem för att sen börja tokläsa. ligger lite efter i pluggandet.
Precis färdig med En upgift.
Men nu tog jag lite One Tree hill Paus.
Mycket bra avsnitt den här veckan också, men det märks att det har varit några säsonger nu. Det är aldrig lika välgenomtänka som första säsongen.
Nej det ska sluta när dte är på topp.

Dricka en kopp kaffe och återgå till plugget.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0