7 Augusti

Halli Hallå..
Äntligen är solen här igen, inte helt fel när man har semester tycker jag.
Gårdagen, Torsdag, började rätt tidigt med möte på jobbet..
Det var snabbt avklarad och jag är nu officielt "off the schema", Så jävla skönt. Hej då Macken!!
Men själva hänget på macken kommer aldrig försvinna..
Efter mötet stannade vi kvar några timmar för fika o lunch och när vi tillsist skulle bege oss mot piren för att sola, tog vi med oss lilla Nova också.
Den lilla plutten var så duktig att gå själv stora bitar av vägen, Jag blir så imponerad av henne varenda gång.
Vi solade och lekte vid vattnet ett tag men gick sedan upp till Engel för att äta glass.

Gick tillbaka med Nova lagom till Jane slutade kl fyra och hokkade istället upp med mamma o pappa för en tur på sjön.
En riktigt fin sommardag!!!

Idag lyser solen igen och jag bokade som tur var en tidig tvätttid för att hinna tvätta allt inför resan.
Ner till båten sen och ikväll blir det Blues o Rock festivalen tror jag.
Johan åker till Bodafors för att tävla ikväll, så jag är helt enam..

Ha en solig o bra dag nu alla...
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0