Tisdag 25 Augusti

Tisdag vecka 35 och löningsdag, Underbart!
Nu rusar dagarna förbi.
En halv vecka kvar till skolstart, hoppas att hösten kommer att gå lika fort.


Imorse kom Sara hit för att vänta in sin klipptid kl 11, följde med henne dit och kikade på Johannas söta bebismage.
Grattis till dig o Johan!
Medan Sara blev ompysslad passade jag på att tvätta lite och sedan gick vi upp på stan för att äta en god sallad.
Vi har fixat lite ögonbryn och kollat på Prisson break också i väntan på att klockan skulle bli runt fyra så att det var dax att barnvakta lite.

Hämtade Nova och sedan gick jag, Sara och Pluttis till lekparken, tyvärr var det ganska mycket stora barn där idag som tog över alla leksaker.
Vi gick hem till mig istället och "Måa"=Målade, samt "Oppa"=Hoppa i sängen.
Det var roligt, gladare och charmigare unge får man leta efter.
Min Prinsessa, som har blivit så stor!






Nu var det tänkt att jag skulle plocka svamp med Erika men klockan har blivit ganska mycket så vi kanske får ta det en annan dag. Vi får se.
Nu väntar matlagning.
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en trevlig dag syster! Nova är en helt otroligt söt liten tjej,och det var jätte roligt att måa och oppa!:)

Kram

2009-08-26 @ 16:04:44
URL: http://sarakjansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

TACK!!!! =)

2009-08-27 @ 19:15:20
Postat av: Johanna

jag som sa tack!!

2009-08-27 @ 19:16:02
URL: http://redshavemorefun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0