Fredag 4 december

Hej baberiba.

Här är det fredag, lite snö och -2 grader. Underbart.
Nova har varit här hela dagen och vi har varit ute på promenad i det fina vädret och känt på snön.

Igår jobbade jag på Solo som hade extra öppet för modevisning. Det var jättekul att se hur fint alla butiker hade gjort och hur fina alla modeller var. det vart en lyckad kväll.

Tror att jag och Johan skall ta en lite tripp till Borlänge nu på kvällskvisten för att strosa lite bara.
Sen blir det en lugn och skön myskväll med flickan som lekte med elden.

Lite bilder på mina julpyntade fönster...




Kommentarer
Postat av: Lillasyster Sara

Fint i fönstren,och kul med modevisning,mina kompisar dansade!;) Men hur vågar du ha Nova utan att berätta för mig?!:O Haha,nä då det blir väl fler gånger?=) Kram

2009-12-04 @ 22:31:00
URL: http://sarakjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0