Torsdag 28 januari

Då har det redan gått några dagar sedan jag skrev sist... igen.. Det går så fort.

Har varit i Örebro två dagar denna veckan, och nu ska jag inte mer något förrän på måndag. Mycket skönt.
Håller på med gruppprojekt nu:
Socialarbetarens roll inom Psykiatrin,
Det är vårat ämne. Det är jätte intressant, men sjukt stort område så det är svårt med avgränsningar och så.
Men det ska nog gå bra, bara man får sitta o fundra lite på det.

Johan är relativt pigg igen. Lite klen efetrsom han inte har ätit så mycket, men om jag känner honom rätt så kommer det snart vara ordnat. Haha.

Coctailparty i helgen, ska bli S**T roligt, rent utsagt.
Fina kläder, goda drinkar och roliga lekar.
Återkommer med bilder efter helgen.

Nu ska jag bara slappa och njuta av en pluggfri kväll.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0