Söndag 19 Juli

Snart är helgen förbi igen och sista veckan på jobbet börjar.
Lovley!

Fredagen var mycket trevlig med lite myspys nere vid Piren innan vi gick hem till Tommy o Johanna (dom bor ej ihop) för att grilla.. Det blev en kväll full av viktiga diskussioner om allt från "himmel" till "astrid Lindgren". Kvällen avslutades på Piren där Peter spelade. Det blev bugg och öl och en riktigt mysig sommarkväll med bästa vännerna!

Lördagen vaknade jag med en sjujäkla energi, Johan var dock lite tröttare. Tog en promenad till macken för att fixa lite tobak och dricka kaffe. Vidare hem för att väcka johan så att han kunde följa med mig ut i det jättefina vädret.
Vi gick till Hammarbacken på loppis och sedan tog vi en promenad vidare till Gammlegårdens loppis. Hittade inget men det är enda lite kul att titta.
På hemvägen gick vi förbi Peter och Mona för att få en kopp kaffe och blev kvar där enda tills Pluttis kom.
Jag och Johan hade lovat att vara barnvakt några timmar åt Nova.
Vi gick med henne till lekparken och det var nog roligt, hon var lite förskräckt över alla barn som sprang och härjade, men det släppte tillslut och vi gungade både gungbräda och gunga samt åkte rutchbana.
När fröken fräken började tröttna tog vi en promenad ner mot Lidl för att köpa bananer som vi smaskade på under resten av promenaden och tillslut var det dax för Pluttan att åka hem :(
Åkte upp till mamma o pappa för att grilla och blev kvar där hela kvällen.
Riktigt skönt med en lugn hemma kväll, första gången på säkert två månader.
Fiint.

Idag ska jag med Johan till Nyberget för jag vägrar att låta honom åka själv.
Eftersom att ingen annan kan så får jag varckert följa med själv :)

Ha en bra dag.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0