Tisdag 21 Juli

Usch vilken tråkig dag det är idag..
grått och trist.
Det positiva är att jag har kunnat ägna flera dagar åt att storstäda innan semestern.
Idag har jag tex tvättat 8 maskiner, däribland tvättat igenom kuddar och täcken, mattor och skor.. skönt att ha det gjort.
Men nu finns det inget mer att göra så nu får solen gärna komma tillbaka.

Bara några dagar kvar på jobbet nu sen säger jag bye bye till Tanka..
Kommer givetvis hoppa in och jobba extra under hösten om det behövs, men nu är det ingen mer "riktig" Tanka-Karro, nu finns det andra som får ta över den rollen :)
JIPPI säger jag bara!!

1 september börjar skolan igen så jag började kolla igenom kurslitteratur idag för att se vilka jag ska beställa o.s.v.
Det ska faktiskt bli kul att börja igen för den här kursen handlar om rättsvetenskap, lagar och dokumentation.
Det kommer nog bli intressant.
Fick min första "facktidning" från Socionomarbetarförbundet idag också. Coolt!
Längtar som en galning tills jag är färdigutbildad om några år och kan börja jobba på riktigt, Jag vet att jag kommer att älska det !!

Nu ska jag väcka Johan så vi kan laga lite mat.
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0