Fredag 24 Juli

"Nu är det slut på veckan det är dax för fredags myyys."

jobbar fem timmar idag och fyra timmar imorrn.
Sedan är det SEMESTER/SOMMARLOV.

Veckan har ägnats på macken till största del. Har jobbat på nu in i det sista för att skrapa ihop lite extra kosing till hösten.
Det är bra de.

I Onsdags ringde Bertan o fråga om jag ville vara chaffis till Falun.
Ett gäng tokstollar ville göra en BertaKarroJohanJohannaAnnaDaniel-spontantripp favorit i repris.
Självklart ställde jag upp på de, och jag tror att de hade en rolig kväll.

Torsdagen var jag på jobbet hela dagen och när jag kom hem sprang jag upp till grabbarna- "jobba hårt" för att en fågel viskade i mitt öra att GG hade första säsongen av PB. Yess.. Så jag lånade den och plöjde några avsnitt innan Johan kom hem och det var dax för målarstund hos familjen Jansson/Bäcker.
Mys!



Nu ska jag leta reda på plugg o skruv o springa upp till Tompa.
Ha en bra dag.
Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Åh så var det några som har namnsdag i dag

just ja......

2009-07-24 @ 18:37:55
Postat av: Anonym

Mamma: Haha ja just ja. Grattis till typ alla kvinnor i min familj på namnsdagarna

2009-07-25 @ 17:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0