Onsdag 4 Mars

SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD!
Regler: Du måste svara på alla frågor!

DU:
1. Hur lång är du? 1 meter och 63 cm.
2. Vad vill du bli när du bli stor? Ha ett lika lyckligt, galet och roligt liv som jag har idag.
3. Vad pluggar du? Socionomprogrammet
4. Har du långt hår? njae. inte så jätte långt.
5. Vilken hårfärg har du? Blond.
6. Sminkar du dig? Ja, varje dag.
7. Har du haft sex senaste månaden? Jorå.
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? svart och vit
9. Har du kysst någon idag? Jajamen.

FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop?  Yess
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Båda två.
3. Hur många syskon har du? T¨å små systrar
4. Vad är det senaste du sa till din mamma ? Jag hör av mig någondag, bye bye.
5. Hur många ställen har du bott på? fem ställen.
6. Vem i din familj stör du dig mest på? Min envisa lillasyster Johanna när honinte förstår att hon ska lyssna på sin syster.
7. Vilken familjemedlem är snällast? Alla i min familj är väldigt snälla.
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Jag umgås med mina systrar så ofta jag kan. men senast var nog en tripp till borlänge med lilla lillasyster Sara.
KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? I går var jag med mina studiekompisar i Örebro.
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Robert och Nettan tror jag.
3. Har du kysst nån kompis? Ja många gånger.
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Japp
5. Vem har du varit kompis med längst?  Sofie. Sedan vi gick på dagis.
6. Vem känner dig bäst? Erika, Johanna och Johan
7.Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Jag vet inte. Hpppas att jag är så ärlig.
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Ibland kanske.

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar?För några år sedan, men inte nu.
2. Klä dig annorlunda? Jag tror inte det.
3. Vara dig själv? Absolut
4. Visa dig i bikini/badbyxor? Ja det är klart.
5. Fisa inför din pojk/flickvän? Haha, varje dag.
6. Pierca dig? Ja
7. Ha sex på offentlig plats? Jadå.
8. Vara omogen? Det törs jag väl.
9. Äta småkryp? Nää, där går gränsen.
DIVERSE:
1. När tuggade du tuggummi senast? Igår kväll. 
2. När var du på semester senast? Åker till Thailand om 18 dagar.
3. Vilken färg är det på din tandborste? rosa med blommor.
4. Är ditt hår tråkigt? JA för nu har jag världens utväxt.
5. Vem såg dig naken senast? Johan
6. Hur ofta duschar du? Mycket olika.
7. När ska du gå och lägga dig ikväll? tidigt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag är väl inte envis heller:P Det där tror jag du har fått om bakfoten!

2009-03-07 @ 16:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0