25 Maj

25 Maj 1986  - Då föddes jag.
25 Maj 2009-  Fyller jag 23.

Nu börjar det gå undan. Tyckte nyss jag fyllde 18, tog studenten, fyllde 20 o.s.v.
Men åren har sprungit iväg. Haha.
Men jag är fortfarande bara en liten skit.

Igår var alla här och firade mig. 
Mamma, pappa, sara, johanna, mormor, morfar, Lena, Mona, Peter, Jocke, Tommy, Robban, Nettan, Julia, Svea, Johan.
Vilken jäkla familj jag har. Häftigt.
Tackar för alla presenter.

Idag skulle jag ha pluggat lite, men på den stora dagen och i de fina vädret tycker jag att en shoppingtur med tjejjerna låter roligare. Så så får de bli. 
Nu bär det iväg.
Ha en trevlig dag.






Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis grattis grattis storasyster!

2009-05-25 @ 10:48:46
Postat av: Sara

Grattis i efterskott ! Låter som att du hade en toppendag !!=)

Kramkram !

2009-05-27 @ 22:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0