Onsdag 13 Maj

Åhh vad jag känner mig duktig.
Igår och idag har jag ägnat mig åt plugg, plugg och plugg.
Har gjort klart min kompletteringsupg. som jag fick efter thailand, seminariupg. för nästa vecka, samt min del av slutrapporten som vi har sista veckan. Detta betyder alltså två veckors slapptid för mig nu innan hemtentan läggs ut.
Jihoo.. det är härligt med framförhållning.

Efter att ha pluggat klart idag mötte jag Jane och Nova på stan. Gick och åt lunch, fikade och tog en promenad.
Jätte trevligt och skönt att komma ut en stund.
Min lilla Nova-plutt vet vad hon vill nu förtiden och det är inte en lugn stund men, I love her for that.

Har hunnit med dagens avsnitt av One tree hill också. Nu är det spännande och inte många avsnitt kvar den här säsongen. Hur ska det sluta??

Nu ska jag ta en promenad till Harnäs för att skriva ut mina arbeten, sedan hem o laga lite mat och träffa min älskade man som jag inte har sett på flera dagar känns det som.
Lite kvalitetstid ikväll skulle sitta fint. Får se hur det blir med de.

Puss o Kram till er.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej !!

Såg precis det nyaste avsnittet av OTH och blev att tänka på dig ..

Sjukt spännande nu!! Har tyvärr ingen jag vet som är lika torsk som jag, haha =)

Kram

2009-05-13 @ 17:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0