Torsdag 21 Maj

Uppdateringarna lyser med sin frånvaro.
Men nu så..

Idag är det torsdag och Kristihimmelsfärdsdagen, vilket betyder ledighet.
Johan är ledig från jobbet idag och imorgon och eftersom att jag ligger före och är klar med allt skolarbete fram tills tentan så är jag också ledig.
 Lång helg tillsammans, det händer inte ofta!!

Solen kikade in genom fönstret imorse, den brukar man annars bara se i Örebro nuförtiden där det har varit strålande sol och sommar i flera veckor nu. Men den kommer nog hit också, lagom till min semester i slutet på Juli hoppas jag.
Har tagit fem veckors semester i år. Dunderskönt.
Självklart blir det båtåka den mesta tiden, men om det blir som jag vill så blir det en tripp till Irrland också. Och självklart massa annat kul.
Har sett att det börjar droppa i lite båtar i hamnen nu, kanske kan det bli en premiärtur i helgen.

Idag ska vi nog hjälpa till lite i Gonäs med huset och jag kanske hälsar på nettan en stund. Johan har träning ikväll och om vädret blir fint följer jag nog med och tar en joggingtur i skogen.

Imorgon är det studentbal och jag måste ju dit o ika på emelie. Hoppas på fint väder för dom!

Nä, nu blir det lite förmiddagskaffe, och sen ska jag dra igång med den här dagen.
Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Jaaa verkligen glädjetårar,men samtidigt lite ledsna eftersom det var sista. Nästa säsong kommer inte Peyton och Lucas vara med så vet inte om det blir värt att kolla på det ..:S

2009-05-22 @ 07:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0