Torsdag 5 november

Hej på er.

Då har jag gjort den fruktade Tentan nu då.
Blev sittande i nästan 5 av 5.5 timmar och fick ihop 8 sidor.
Magkänslan sa mig att det inte gick nå vidare, jag hoppas att den ljuger.
Men även om den talar sanning så komemr jag lära mig något av det också förstår jag..
Och en omtenta är väl inte hela världen :)

Idag har jag jobbat några timmar. det var kul.. alltid roligt att komma tillbaka dit man känner sig säker och hemma.
Ska jobba i morgon med.. lite extra kosing till en fattig studentska. Ja Tack!

Helgen kommer bli Svensson-lugn.
Känns som om det behövs.. och behöver spara lite krafter till Ullareds-resan..Längtar!!

Åh. nu har sista avsnittet av Inlåst varit..
Tyckte verkligen om den serien.
verklig, otäck, hjärtskärnade och lycklig.

Känner ännu mer att jag valt rätt yrke när jag ser det där..
Kanske får jag vara med om samma sak en dag, hjälpa på samma sätt..
..eller åtminstonde hjälpa NÅGON att komma rätt igen.
Finns det något i livet som är viktigare att lägga energi och krafter på än dom man har runt omkring sig??
Jag tycker inte det.
Jag tycker absolut att man ska göra det man kan för att andra ska få det så bra som möjligt..
Det måste vara en utav de viktigaste uppgifterna i en människas liv.
Åtminstonde enligt mig.

Nu ska jag vänta på min Johantoan och se om han vill mysa lite såhär en vinterkväll.
Puss o kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0