21 september

Klockan är tre och jag sitter o väntar på Johan, vi ska hämta min dator som är fixad nu.
Äntligen. Hoppas bara att de kunde återställa allt i hårddisken.

Förövrigt har jag varit ledig idag så har passat på att tvätta sex maskiner, jobbigt men skönt att få de gjort.
Pluggar rättsmål och lagparagrafer för fulla muggar, intressant och svårt, men jag gillar utmaningar när det gäller skolarbeten, så det är roligt.

Tog nyss en promenad till macken också, saknar dom lite...lite... pratade med Jane och bestämde att Nova ska få vara hos mig på Fredag. Saknar henne så mycket men har inte riktigt haft tid nu på sista tiden, så det ska bli jättekul.

Fick nyss brev i lådan också med ett meddelande att vi nu får köpa vår lägenhet och göra om den till bostadsrätt.
Vill vi det?
Skulle säkert vara en bra investeringen eftersom att den kommer bli väldigt billig, men känns som att ett hus är roligare att lägga pengarna på.
Vi får se hur det blir.
Vi måste bestämma oss innan den 30 september iallafall.

Dessutom måste jag säga wiihoo..nya avsnitten av One Tree Hill verkar bli precis lika underbart bra som alltid..
längtar redan till nästa kommer.

Puss o Kram



Kommentarer
Postat av: Sara

Klart ni ska köpa den !! Har ju inte sett den nu, men gör ni den skitfin kan ni ju tjäna jättebra med pengar och lägga dom pengarna på hus !!

Det är ju en jättebra möjlighet !!=)

2009-09-21 @ 22:45:35
URL: http://saraschenning.blogg,se
Postat av: Johanna

Vad hela fridens namn är det jag hör.. Har du börjat kolla på dom nya OTH- avsnitten UTAN mig?!

2009-09-22 @ 11:59:05
Postat av: Lillasyster sara

Klart ni ska köpa den och sen ge den till mig!:)

Du,jag är ledig på fredag så att om du vill ha sällskap vet du en som ställer upp!!:)

2009-09-22 @ 16:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0