Fredag 4 September

Fredag och veckan är redan slut..
Har inte kunnat göra något skolarbete den här veckan då jag inte fått mina böcker än.
Så jag har haft en lugn och skön skolstart. blir dock värre nästa vecka då jag har två upgifter på samma gång..
Men men.. Det tänker vi på då.

Hoppade över dagens föreläsning för att istället ta lite sovmorgon med Johan..
Vi började morgonen med att äta äggmacka och spela Super Mario Kart.. (Vi har fått en dosa till nu, Lovley!)
Sedan får vi se vad som händer idag.

Gårdagen tillbringade jag med Ades o Syster på Skuthamn där vi lekte Apport med hans två lånehundar.. typ två timmar kanske vi var där. Snacka om lättroade hundar :)
Gick vidare upp till pokergrabbsen en stund på kvällen och hängde där medan dom spelade.. Jag var social iallafall.
Därifrån vidare till Selmas för en helt naturlig Torsdags-Öl.. Fint dä..

Nä, om jag ska ta o spöa Johan i Mario Kart igen nu då..
Ha en bra dag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0