Måndag 28 September

En ny vecka igen, helt otroligt.

Helgen har varit kanonbra, vi startade med middag på Underbar i Fredags.
Lördagen var det också fullt upp.
På förmiddagen åkte jag upp till Harnäs för att garnera fyra dop-tårtor, de blev jätte fina med blå text, blå hjärtan och en liten elefant.
Hem och bytte om och sen vidare till Lillkyrkan.
Ett jätte fint dop var det och William var så duktig nästan hela tiden.
En trevlig fikastund med släkten följde sen.

Hem igen för att slå in alla presenter till Sanne.
En riktig pysselstund blev det, Johan gick in helhjärtat för att pyssla med sin present och jag hade stora problem att slå in min och tjejernas, men det gick bra och knappt nå sent alls anlände vi till festen.
Jätte trevligt med god smörgåstårta, massa skratt, lekar och tillsist utgång.
För en gångs skull fick jag med mig Johan ut också, vilket absolut inte hör till vanligheten.
Vad som inte heller hör till vanligheten var att det var riktigt kul på Solo, mycket folk man kände igen, precis som det var förut och riktigt bra musik.
Hem till Jocke på lite efterfest och sen styrde jag, Johan o Anna kosan mot storgatan där vi deckade av framåt halv fem eller nåt.
Tack för en trevlig helg..

Nu ska jag promenera ner mot tåget, åka till Örebro och ha Seminarium.

Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0