Måndag 7 September

En ny vecka efter en galen helg.

Fredagen skulle bli relativt lugn var det tänkt, Lite sällskapsspel, vin och mat.
Men sen började de.
"Karro är det okej om den o den följer med"
"Karro det kommer typ två till"
"Karro jag frågade om dom ville komma också"
Haha!
Så det blev ett riktigt party istället.

Kvällen började hur som helst med att jag bjöd Peter på middag och sen spelade vi lite tv-spel innan Johan kom hem.
Mycket trevligt.
Men sen började det rasa in folk och hundar från höger och vänster.
Det skålades, trubadurades, tv-spelades och skrattades i flera timmar.
Krogen missade vi, men vi var lika glada ändå,
och lite för djupt tittade åtminstonde jag i flaskan, så runt halv tre deckade jag medan de andra höll på framåt morgonen.

Well well, relativt pigg ändå på lördagen gick jag upp i rätt skaplig tid för att åka till Avesta där Johans morfar fyllde 70.
Blev bjudna på mat, fick lyssna på lite musik och ha det trevligt.
Vid 22 tiden rullade vi hemåt mot Ludvika, jag var nykter och körde.
Ut till Klenshyttan för att kolla in en fest som var lita avslagen, körde istället in grabbarna till stan och sen åkte jag o Johan upp till harnäs framåt sådär halv 1 på natten för att hälsa på mina päron och mammas kusin som fyllde 60.
Där var det fullt ös fortfarande och mina släktingar från Stockholm var där o lekte rövare.
Höll på att dö av skratt och höll inte på att få med mig Johan hem.

På söndagen började ångesten från Fredagskvällen komma, och illamåeendet satt kvar.
Blev bjuden på Kräftor hos Mamma o Pappa och sen var det bara att åka hem o nanna kudden.
En trevlig o händelserik helg.

Nu ska jag ta tag i skolarbetet

By the Way..
Nästa vecka börjar One Tree Hill.. S7

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Och vem tyckte du kom från sthlm?! Haha gun,lennart,eva,dan och lasse kmr från landskrona och helsingborg!xD

Men gun har växt upp på söder:)

Kram

2009-09-07 @ 19:41:15
URL: http://sarakjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0