Onsdag 30 september

Godmorgon..

Usch vad jag har sovit dåligt inatt. Febern som jag har haft har försvunnit men jag hölls vaken av illamåeende.

Kan det vara magkatarren som spökar igen?? Kanske ska fortsätta med pillsen ett tag.
Hur som helst så vaknade vi med ett ryck klockan sex när min klocka ringde och var lika förvånade båda två över att Johan var kvar hemma. Han hade försovit sig.. Jäkla oflyt. Han stressade iväg och jag gick upp o sitter nu med morgonkaffet i handen, och väntar på att gå till tåget. Idag har vi föreläsning hela dagen om LVU/LVM, ska bli intressant.

Jag har fått ett ryck och blivit vansinnig på allt damm som samlar sig på samma ställen hela tiden, så nu åker alla små onödiga golvmöbler bort.
Köpte två väggfasta hyllor att ha som söngbord igår och idag åker vi ner till Örebro och köper det här fina datorskåpet.



 Kommer bli kanon tror jag..
Sen ska det rensas och donas i skåp och lådor, för nu ska all skit bort!

Ikväll är det möte om lägenheten, ska bli spännande att höra vad dom säger,
hoppas att avtalet blir bra.

Nu väntar Örebro och Jeanna Hoffmann..
Kram


Kommentarer
Postat av: Johanna

Släng inget, jag kanske behöver det!!!!!!:)

2009-09-30 @ 21:52:06
Postat av: Lillasyster Sara

Om du har svarta saker så tar jag dom! Håller på att fixa på mitt rum!!!!;)

2009-10-03 @ 11:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0